Beijing!
Foto’s 21 - 28 van 28 |
-

HMMM... norrit en yoghurt!
-

We love conclusions!
-

De beruchte noedels; hierna was niek ziek..
-

temple of heaven (met boyfriend uit heaven :))
-

eerste (voorzichtige) maaltje
-

De eerste tekenen van de olympische spelen!
-

paar uurtjes wachten om de wielen te wisselen...
-

Woesternij in Mongolie

- gert lul: jij ben lelijk man
- bokep: opo meneh toh.,,,
- Redactie Herademing: Beste, Voor het decembernummer…
- hoi: echt slect dit hoor
- Bert: een inkoppertje....maar wel…
Alle reacties »