Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
631

Over ons

Hallo, wij zijn Vera en Niek en 30 juni vertrekken wij voor onze reis van een klein half jaar. Mijn (Vera's) tante zei altijd dat ik eerst mijn studie moest afmaken voor ik ging reizen, dus nu ik klaar ben met studeren is er dan mijn langverwachte reis. Gelukkig wilde Niek met me mee en is hij net klaar met zijn traineeships, kortom een uitgelezen gelegenheid om op reis te gaan!

Over onze reis

Onze reis start in Rusland, waar we de transmongolie express gaan doen; met de trein doorkruizen we Rusland, Mongolie om uiteindelijk in Peking (China) aan te komen. Vanuit China vliegen we door naar Maleisie.

Waar we daarna heen gaan is nog niet helemaal duidelijk, maar Indonesie staat hoog op ons verlanglijstje, daarna waarschijnlijk Thailand en we willen toch nog wel erg graag China in, als het iets rustiger is na de Olympische spelen. Vanuit China is het plan om door te trekken naar Tibet (als dat nog kan...) om met de jeep richting Nepal te gaan.

Dan is ons halfjaartje al wel weer om en is het weer tijd om terug naar Nederland te vliegen! Waarschijnlijk komen we half december weer terug, maar niks is nog geboekt, dus het hangt af van hoe gezellig het is ;) en of we nog geld hebben.

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

België, China, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Kroatië, Maleisië, Mongolië, Nederland, Rusland, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigde Staten.