So we start a revolution from our bags!
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
Back to Bali and Java
Gelukkig hebben we de Dunkin Donuts nog
Gelukkig hebben we de Dunkin Donuts nog
30 december 2008 -
Solo
,
Indonesië
Deze foto werd gemaakt op 30 december 2008 in
Solo
,
Indonesië
.
«
»
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer wij een nieuw reisverhaal plaatsen:
Laatste foto
Laatste reisverhalen
WE KOMEN NAAR HUIS! (MORGEN!)
CRASH!
Save the best for last (en dan een beetje extra)
The China experience
Al wandelend China binnen!
Alle reisverhalen »
Laatste reacties
gert lul
: jij ben lelijk man
bokep
: opo meneh toh.,,,
Redactie Herademing
: Beste, Voor het decembernummer…
hoi
: echt slect dit hoor
Bert
: een inkoppertje....maar wel…
Alle reacties »
Huidige locatie
Bangkok, Thailand
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken
- gert lul: jij ben lelijk man
- bokep: opo meneh toh.,,,
- Redactie Herademing: Beste, Voor het decembernummer…
- hoi: echt slect dit hoor
- Bert: een inkoppertje....maar wel…
Alle reacties »