Goodbye Mongolie
Foto’s 1 - 15 van 15 |
-

China vanuit de trein (2)
-

China vanuit de trein
-

Ons reisgezelschap
-

Romantiek op de steppe bij zonsondergang
-

I'm a cowboy
1 reactie -

Impressie van de mongoolse verfijnde keuken
-

Wildlife op de steppe
-

Waterval (daar rij je dan 2 dagen voor)
-

Vera aan de beek
-

Rara wie maakt de foto en wie moet er aan het werk
-

Ansichtkaartje geschoten
-

Voorrondes worstelen Naadaam
-

Onze nieuwe vrienden
-

Lache
-

Je kan ze hier zelf uitzoeken voor de BBQ ;)

- gert lul: jij ben lelijk man
- bokep: opo meneh toh.,,,
- Redactie Herademing: Beste, Voor het decembernummer…
- hoi: echt slect dit hoor
- Bert: een inkoppertje....maar wel…
Alle reacties »