Wat een leuke verhalen schrijven jullie. Super om te lezen en wat hebben jullie al veel meegemaakt in zo'n korte tijd.
Er was heel even paniek bij ons op de Broerenstraat. Ze waren bang dat jullie last hadden van een lekkage, we zijn wezen kijken, maar er was niks aan de hand. De kelder stond helemaal blank aan de jullie kant. De Nuon is hier voor geweest. Waarschijnlijk komt het van de kapsalon af. Ik houd het in iedergeval in de gaten. Voor de rest geen bijzonderheden. Het verloopt allemaal goed, op een ruzie iedere dag na dan van de beneden buren.
Geniet lekker van al het moois dat jullie te zien krijgen.
Wat een leuke verhalen schrijven jullie. Super om te lezen en wat hebben jullie al veel meegemaakt in zo'n korte tijd.
Er was heel even paniek bij ons op de Broerenstraat. Ze waren bang dat jullie last hadden van een lekkage, we zijn wezen kijken, maar er was niks aan de hand. De kelder stond helemaal blank aan de jullie kant. De Nuon is hier voor geweest. Waarschijnlijk komt het van de kapsalon af. Ik houd het in iedergeval in de gaten. Voor de rest geen bijzonderheden. Het verloopt allemaal goed, op een ruzie iedere dag na dan van de beneden buren.
Geniet lekker van al het moois dat jullie te zien krijgen.
Veel liefs en een dikke knuffel, Imke & Jimaro