Ubud & KL
Foto’s 1 - 20 van 20 |
-

Hmm lekkere taarten!
-

We are dreaming of a white sand beach christmas
-

Zijn jullie al jaloers ;)?
-

En aan kop, hier op de alpe d'huez...
-

Vera en een heilige mooie boom
-

IEW IEW IEW vies poesje!
-

Naast onze kamer
-

Ondeugend aapje...
-

Monkeys in action
-

Jut en Jul op de fiets
-

Hmm, zoete mango is echt het allerlekkerst!
-

Nice view met het ontbijt
-

De allereerste keer Nasi voor het ontbijt!
-

Mooie rijstvelden bij Ubud
-

Roeren onder toeziend oog van ons kokkie
-

Hmm, wat een mooie, halfnaakte man...
-

Wat een eten..
-

Het erg "geheime recept" van het restaurant...
-

De lekkere tonijn
-

Gezellig aan het kokkerellen met onze kok!
1 reactie

- gert lul: jij ben lelijk man
- bokep: opo meneh toh.,,,
- Redactie Herademing: Beste, Voor het decembernummer…
- hoi: echt slect dit hoor
- Bert: een inkoppertje....maar wel…
Alle reacties »