Merry Cristmas and a happy newyear!!

25 december 2008 - Kuta, Indonesië

Kerskaart Niek en Vera

Vanuit hier de beste wensen voor iedereen en een mooie kerst toegewenst!!! Niek is weer opgeknapt en wij brengen onze kerstdagen door in Lovina, Bali met 35 graden. Zit dus niet meer in als aan het zwembad liggen en lekker eten. Wij missen jullie wel!!

1. Huusse:
    25 december 2008
    Een heel gelukkig en gezond kerstmis.Ja,Ja we missen jullie !!!! daar in de tropen lekker met vakantie.
    En wij hier biberend onder de kerstboom met hele korte daagjes en de komende nachten behoorlijk vriesweer , lekker ruiten krabben en jullie zitten bij de airco.
    Wij gaan zonder jullie weer traditioneel gourmetten maar dit keer zonder jullie.
    Nemm maar een lekker visje en koel drankje onder de paralsol en op naar eind 2008.

Groetjes Anne-marie en Wim
  2. Alexander:
    25 december 2008
    Hoi hoi! Allereerst, geweldige verhalen die we mogen lezen! Begint hier ook steeds meer te kriebelen om weer op pad te gaan! :) Wens jullie natuurlijk ook hele fijne kerstdagen en een gezond en reislustig 2009! :)

Groetjes Alexander en Petra.
  3. Paulien:
    27 december 2008
    Hoi Vera en Niek,

Kerst zit er al weer op. Het was heel gezellig met zo velen bij Jan te zijn. Wat een belevenissen ervaren jullie op jullie reis. Leuk om te lezen. Je moet er wel echt voor gaan zitten :) We wensen jullie al vast een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2009!

Liefs, Frans, Paulien en de kids
  4. Thomas:
    27 december 2008
    Hey swa en niek

Toch ben ik stiekem jaloers op jullie.
    Wij lopen hier te koukleumen waarbij het kwik hooguit een paar graden aanduid en jullie zitten daar, 35 graden.
    Tot horens weer

Thomas
  5. Raquel:
    28 december 2008
    Dagdag!!!

Hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad! Hier is het is ieder geval niks aan qua weer!!
    Ik mis jullie wel, maar geniet wel van jullie mooie verhalen!!!

Geniet er nog maar van en een goed 2009!!

Liefs

Raquel
  6. Liesbeth:
    28 december 2008
    Lieve Vera en Niek! Alvast een een heel gelukkig en gezond 2009 toegewenst! Met natuurlijk nog een paar mooie ervaringen voordat jullie weer deze kant opkomen en wij op een andere manier van jullie verhalen kunnen smullen! Houd het vooral gezond he, de komende tijd! veel groetjes van Hugo en Liesbeth
  7. Fam. Temmink:
    29 december 2008
    Dag vanuit een koud Doetinchem. Momenteel ( 12 uur overdag ) nog enkele graden onder nul.
    Kerst is al weer achter ons en we bereiden ons voor op de jaarwisseling.
    We willen jullie ook al vast een mooi en gezond 2009 toewensen.
    Ik wil jullie nogmaals complimenteren met de informatie die jullie verstrekken en zeker ook de mooie foto's. zo krijgen we toch een idee wat jullie allemaal meemaken.
    Ik wens jullie nog een hele mooie maand januari toe.
    Veel liefs vanuit Doetinchem, Tjeske, Johan en Donnie
  8. Roel:
    30 december 2008
    Hoop dat jullie een goede kerst gehad hebben. Wij wel hier! We kunnen hier al bijna schaatsen op natuurijs zo koud is het!

2e kerstdag traditioneel wezen stappen met de arnhemse boys (hoewel meer van de HHJ-ers) Deze keer maar niet Manhattan gedaan maar eens gaan kijken in de Max Brothers, best geinig tentje...

Met oud & nieuw wordt er gewerkt helaas, al is dat niet heel erg want het geld kan ik goed gebruiken als ik in Juli ook naar Indonesie ga :)

Veel plezier daar nog en geniet van het warme weer en de koude drankjes! hier is het andersom...
  9. Josephine:
    30 december 2008
    Lieve Veer en Niek,
    Ik stel mij zo voor dat alleen al de tekst boven de foto`s lachsalvo`s oplevert.
    Wij hebben er in ieder geval weer heerlijk om gelachen! Naast de verhalen telefonisch krijg je door de foto`s een beter voorstelling van al het moois wat jullie zien en meemaken! Krijg toch echt de kriebels wie weet over een jaar of 5 Vera? Vandaag las ik in de Volkskrant 10 dagen Bali voor 1099 euro. Moet te doen zijn! Ik hoop dat China dit keer gaat lukken! We bellen morgen nog maar in ieder geval wensen wij jullie een krachtig, gezond en liefdevol 2009 toe!!Geniet nog van de komende tijd en stuur een beetje warmte deze kant op! Tot bels en dikke kus!

Peter, Thomas en Josephine