Vera en Niek = avontuur ;)

3 augustus 2008

alweer een verhaal...sorry voor alle druk werkende mensen dat we jullie zo vaak lastig vallen ;), maar reizen in Azie is veel wachten op de duikinstructeur, bus of even airco opzoeken, dus dat zijn mooie gelegenheden om berichtjes te plaatsen!

We kunnen weer wat toevoegen in een typisch geval van: hoe doe je het toch? We kwamen er halverwege de reis naar Melaka (ongeveer 5 uur) achter dat we onze camera vergeten zijn op Tioman eiland..maar hij is gelukkig gevonden en morgen nemen de lieve mensen die we hebben leren kennen hem mee naar het vast land! t kost ons een dagje, maar we zitten er al aan te denken wat langer te blijven (uberhaupt op reis), dus geen ramp :) En onze ongelukpotje moet nu toch al aardig leeg zijn....

We hebben een maleisisch nummer, dus smsjes en belletjes zijn welkom op 0176725774.
met een special request voor Wim en Annemarie (jullie nummer werkt op de een of andere manier niet) en Jona (we gaan waarschijnlijk naar thailand, dus lijkt ons leuk om te meeten we moeten alleen vlug plannen of we eerst naar Indonesie gaan of Thailand via het zuiden) goedkope nummers via belpiraat.nl 2 c/pm etc.

xx vera en niek!

ps bram, we gaan naar Perhentian naar de mooie baai en haaien, over het hostel al van meer mensen goede verhalen gehoord, dat wordt dus lekker snorkelen en hopelijk ook weer duiken!

1. Jonatan:
    3 augustus 2008
    Ey, ziet er goed uit hoor!! Ga ff langs de molen en het Staedhuys in Melaka.. Hollandse glorie! ;) Klimmetje omhoog en je komt zelfs op een Nederlandse begraafplaats uit +/- 1650.
    Check ook ff je mail, zie jullie in Thailand!!! :D

Groetjes!
  2. SWA:
    Lieve schatten,
    Wat leuk om dit allemaal te lezen! Ik ben net terug van vakantie en binnenkort krijg je een lange mail van mij!! En ik wil ook nog bellen deze week, hopelijk kan dat?
    Heel veel plezier nog en mis jullie!
    kus
  3. Sara:
    5 augustus 2008
    Hey Vera en Niek!
    Ik hoorde van Sanne over jullie site - en ik heb hem gevonden!! Klinkt leuk jullie verhalen! Ik ga er snel wat meer lezen... Heel veel plezier daar nog en geniet van al het moois!
    Liefs, Sara
  4. SWA:
    7 augustus 2008
    Whaa stomme belpiraat. Het lukt me echt niet op een of andere manier. Ga morgen weer proberen!!!
    Dikke zoen
  5. Thomas:
    7 augustus 2008
    Hey hey

Is het nog gelukt met de camera?
    Ik had net annemarie aan de telefoon en die zeiden dat jullie teruggekeerd waren naar die haven.
    Hoop het wel, 1 foto zegt meer dan 1000 woorden hea:P

Probeer dit nummer als jullie V&N willen bereiken:
    #60176725774

Met veel dank aan annemarie :D