Zuuppe met de Russen

30 juni 2008 - Moskou, Rusland

Effe kort berichtje nu de pasta borrelt op de kookplaat in ons hostel. Vanmorgen veel te vroeg vertrokken om onze familie achter te laten in Dusseldorf. Goed 'achtbaan' vluchtje gehad en toen onze entree gemaakt in communistisch Russia, alle boze blikken van de douane overleefd en een spannende rit gehad van 1,5 uur door Moskou. Onze chaffeur wist zich overal tussen te wringen. Vanavond ff in het park gechilled, het mag dan wel maandag zijn maar je komt hier geen rus tegen zonder een halve liter in de hand dus wij dachten we doen gezellig mee. Moskou is tot nu toe wel indrukwekkend er hangt hier een sfeer die wel relaxed is en we hebben de billboards met Guus al op de foto. Morgen Kremlin, rode plein etc. eens verkennen.

Groet uit Moskou
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Josephine:
    30 juni 2008
    Hoi Veer en Niek,
    Wat leuk om jullie eerste bericht nu al te lezen. Ik belde Paulien omdat zij jarig is vandaag en hoorde nota bene via haar dat er al een bericht op de weblog stond! Dus ikke snel kijken...Jullie sms hebben wij ook al ontvangen en ik heb Annemarie al gebeld.Het was inderdaad effe heftig met het afscheid maar ook hier gaat het goed nu! Fijn dat je weer bent opgeknapt Vera, waren toch de zenuwen denk ik? Peter en Thomas liggen al op bed. Nog een goed nieuwtje.. Fleur heeft haar stage gehaald! Je zult het nog wel van haar horen... Wat een grote opluchting!Ik lees dat het lekker relaxed en chill is daar. Dat lukt wel met een halve liter bier Houden Zo! Wie weet kom je Hiddink nog persoonlijk tegen!!!. Nou veel plezier morgen en ik ga voortaan maar zeer regelmatig kijken op de weblog. ~t Is effe wenne--
    Dikke kus mama/josephine
  2. Im:
    1 juli 2008
    Hallo Niek en Vera,

Leuk dat jullie al zo snel een bericht op jullie site hebben gezet. Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat het goed met jullie gaat.

Hier verloopt alles rustig, nog geen nieuwtjes....

Veel liefs Imke & Jimaro
  3. roel en suus:
    1 juli 2008
    He niek en veer,

Wij zijn gisteravond weer aangekomen in Amerika. Gisteren de Niagara falls gezien en daar de grens over. Nou wat een toestanden om Amerika weer in te komen. Hebben er 3 uur over gedaan om Amerika weer in te komen. We werden in een benauwd hok gestopt als een stuk vuil en hebben daar 2 uur moeten wachten voordat we geholpen werden. We kwamen bijna zelfs niet Amerika in, hele toestanden, verhalen vertellen we je nog wel. Maar wat een arrogante klootzakken die Amerikanen, ze denken echt dat ze de enige in de wereld zijn.

We gaan nu richting New York rijden waar we een motel hebben geboekt van 6 t/m 13 Juli. Lekker een weekje New York bekijken waar we veel zin in hebben.

Hebben jullie ons smsje nog ontvangen? Nou jullie eerste updateje staat er al op. Nogmaals heel veel plezier met de reis en geniet ervan, dan doen wij dat ook nog ons laatste maandje.
    En niet te veel wodka zuupen daar....

P.S. Bedankt voor de handleiding, erg duidelijk en uitgebreid, we moeten ons wel kunnen redden.

groetjes roel en suus
  4. Huusse:
    2 juli 2008
    Hoi rooie rakkers, fijn dat jullie goed zijn aangekomen en rusland zonder problemen zijn binnengekomen.
    Ja,ja het is wat 1 zoon in america en 1 in rusalnd, wat heb ik als Pa toch verkeerd gedaan(of juist goed)Jullie olijfboompje heb ik in de tuin geplant op een mooi plekje, hij doet 't al goed en wij worden zo iedere keer aan jullie herinnert en zo blijf je dagelijks in ons HART.
    Genieten , jullie hebben 't allebei dik verdiend.

Groet uit Huusse